När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, september 10, 2011

Dags att börja ladda!

Jag känner mig som i himlen! Jag är på världens bästa ställe med världens bästa människor och får träna mer världens bästa, det kan ju inte bli bättre! Jag och Elin hade en private med Jhanex igår och det var så kul. Jag älskar att få träna med så erfarna människor, det går verkligen inte att jämföra med något annat. Innan vi körde igång så berättade Jhanex lite om sin erfarenhet, vad han har gjort och hur han har tävlat, var han har tränat så att vi skulle kunna få en bild av honom. Som person är han också ganska kaxig, det är inte alltid så man känner att han utstrålar så där kärlek och värme riktigt så det kändes lite spännande att träna med honom. Man vet inte riktigt vad man kan förvänta sig.

Även fast han inte tog i för en sekund när han sparkade och skulle visa vad vi skulle göra, förklara kombinationer eller visa skillnaden från hur vi skulle göra jämfört med vad vi "gjorde fel" så kan jag lova att det finns lite kraft i hans lilla ben. Jag skulle aldrig för mitt liv ställa mig i vägen för honom. Sedan kryper det fram också att han föredrar att sparka och att han är känd för att han verkligen skadar sina motståndare och då tänker vi, bryter deras ben. Oj så säkert detta känns!?

Äh, det gick hur jäkla bra som helst. Nu när man har fått tränat med någon annan som har en annan synvinkel så ser man hur mycket man har att lära! Jag är så sjukt grymt tacksam över att jag har denna chans att vara här och träna!

Det var gårdagen, idag så tog vi lite sovmorgon och eftersom att Lenas fight stundar så hade vi lite ärenden att fixa, så som att vi för TUSAN var tvungen att köra förbi en bilverkstad så att vi kunde få vårt reservdäck bytt. Det var ju bara en vecka sedan vi fick punkteringen. Så dags att fixa det och speciellt om vi måste köra till LA imorgon för Lenas fight så känns det inte så säkert med ett reservdäck liksom. Sedan så hade Lena bestämt sig för att hon vill färga håret så det brann rent i knutarna att hinna göra det innan vi skulle träna. Så nu är hon brunett, blev riktigt bra och hon säger att hon är nöjd! Lite andra ärenden blev det också på dagen för att Lena sedan efter träning skulle få håret flätat. Jag och Elin vi har bara fått sysselsätta oss själva lite.

Den träning det blev för oss idag var BARA 1 pass, en private med Tony och det var ett så sjukt chill pass. Inte alls direkt högt tempo men mycket effektivt med mycket nya grejer! Så nu ska det nötas nötas nötas in, det ska sitta mina muskelminnen detta!


Nu på kvällskvisten när vi äntligen kommit oss hem så tog jag tummen ur och gick 50 meter från där vi bor och fotade ut över lite vatten och så får jag med stad och lite lampor, så där by night bilder. Hur fint som helst, så jag bjuder på en här tänkte jag.



För er som inte vet så går Lenas fight av stapeln imorgon kl 20.00 lokal tid, vilket innebär kl 05.00 svensk tid så det blir söndag morgon. Om det är någon som vill ha snabb uppdatering så finns jag att ringa på mitt USA nummer, +1 619 243 4073 annars ska jag så fort som möjligt uppdatera på Facebook om resultatet!


Lite livstecken innan fighten får ni nog också imorgon, annars så ser jag fram emot efterfesten, för i min värld finns det inget annat resultat än att Lena vinner. Hoppas att ni alla där hemma håller tummarna så får vi se hur det gå imorgon.

Inga kommentarer: