När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, juni 22, 2011

Lever med ett konstant sug nu efter godsaker dock.

Ställde mig på vågen igår på träningen, eller efter att jag kört lite lätta mitsronder bara boxning med Niklas. Det uppskattas jätte mycket och jag vet att han vill väl men min vänsterkrok suger så är det bara. Jag har som kommit till freds med det utan försöker att utveckla allt annat i stället så de är bra. Jaja, hur som så var jag lite spänd på att se vad som riktigt har hänt. Ja alltså jag vet inte, det är ju sommar och allt och visst har jag väl varit lite mer onyttig än vanligt så allt jag bad om var att jag inte i alla fall gått upp något.

Jag känner mig sjukt nöjd när jag vägde in på 60,4 kg det innebär alltså att jag fortfarande går ner lite, sakta men säkert. Det känns riktigt bra och nu är jag snart under 60 strecket, någonstans där sen så är jag väl som nöjd. Men jag kan säg att det känns rätt skönt att veta att jag kan få äta lite onyttigt och ändå inte gå upp typ 5 kg. Så jag siktar på att inte köra allt för strikt i sommar, det kan man göra framför allt höst och vinter. Det känns som enklare då.

Inga kommentarer: