När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, april 11, 2011

Livet leker i San Diego!

Börjar med att bjuda på en bild på Lenas "blåöga" dock är det "behandlat" och enligt Lena gjorde det förbaskat ont!

Det finns så mycket att säga men jag kommer inte komma ihåg allt och det skulle ta en evighet! Men det jag kan säga är att det är helt fantastiskt här och den behandlingen som vi har fått är över förväntan. För inte trodde jag att jag skulle få dessa möjligheter här. Det är inte så många som får chansen att gå runt med Dean på Strikeforce och träffa massa kända människor. Det är inte heller alla som får chansen att köra runt på gymmets unga och mest framgångsrika fighters en helg och parta med dem.

Det som gör mig mest glad är hur trevliga all är och hur mycket de ställer upp och sen alla kontakter vi har fått nu! Jag säger bara, no problem going back. Om vi återvänder kommer vi troligtvis inte behöva betala för boende tex. It's just fantastic!

Som sagt så finns det mycket att berätta men jag tycker Lena har summerat det rätt bra i sitt inlägg och det var även hon som var fotograf så kolla hennes bilder. Ni hittar till Lenas blogg här. När vi kommer hem blir det också att titta på strikeforce galan för att se om  vi syns i publiken. Jag är rätt säker på att Lenas är i alla fall kommer med när hon hejar!

Jag tror att denna dag kommer blir relativt lika som förra veckan men i morgon har vi hela 3 privata pass inbokade med 3 olika instruktörer, i tillägg så är det också 1-2 vanliga pass som ska köras också! Jag kommer vara döende när jag kommer hem men det är så värt det!

Sen kommer vi avsluta våran resa med dunder och brak då det är 3 fighters från gymmet som ska gå match och vi ska självklart vara med och se. Sen lutar det år efterfest för att fira (segrar så klart!) sedan så blir det nog bara för oss att åka rätt till flygplatsen när vi måste lämna tillbaka bilen och vi flyger vid kl 8.00 på morgonen. Jag kan redan nu säga att vi kommer ha en helvetes resa hem men DET ÄR DET VÄRT! Det blir att ta igen sig när vi kommit hem, men då spelar det ju liksom ingen roll!

Nu ska vi försöka få kontakt med omvärlden.

Inga kommentarer: