När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, mars 30, 2011

Äntligen en film uppe!

Fick höra av Simon att det inte gick att se där jag tränade idag men det känns som rätt skönt det också för då får ni inte se hur trött och slut jag är! Dock så gick det fint att se Lena på mattan.

Ikväll ser det ut som att det blir ett jiu jitsu men vi får se om jag klarar av det när det där med nybörjare går att diskutera. Men jag hoppas nu att Dean håller vad han lovar och att det är ok att jag är med och får den hjälp jag behöver när typ ALLA andra är as duktiga, även fast det ska vara ett pass både för nybörjare och Int/adv jiu jitsu. Det var inte riktigt så det såg ut i måndags i alla fall.

Jag kan säg att det tar på att träna och stiga upp tidigt och sedan göra massa saker och dra tillbaka på gymmet och träna och så är man inte i säng förrän kanske kl 22.30 tidigast. Jag kan knappt hålla ögonen öppna just nu så jag tror det blir ett försök till powernap, men det hör ju inte till någon av mina skills så om det lyckas får vi se.

Annars lever vi och mår gott, jag älskar gymmet alla är helt underbara och alla vill verkligen att alla ska må bra och man hjälper varandra. Sedan älskar jag mentaliteten och hos amerikanarna (iaf de som tränar på gymmet!) för dom ställer verkligen upp för oss och hjälper oss med allt möjligt!
Jag tänkte att jag avlutar med att lägga upp filmen från San Ysidro som jag har försökt med tidigare och denna gång ska det fasen gå. Det är ett samhälle som ligger vid mexikanska gränsen där det har massa outletsmed kläder för en billig peng. Jag vet att filmen är sämst filmad denna gång och vad som sägs i slutet av filmen det vet inte ens jag och Lena när det var vi som pratade, så om ni inte hör vad vi säger får ni hitta på själva vad det är vi babblar om. Lycka till.

Inga kommentarer: