När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, december 25, 2010

God fortsättning nu.

Inte för att jag behöver någon och jag BORDE inte handla men jag kan fasen i mig inte låta bli när det är REA! Dock känner jag i alla fall inte stressen som många andra kanske gör som säg, ska till elgiganten som öppnade redan 8 i morse. Då sov jag.

Nu ska jag äta frukost, se till att se lite anständig ut och sedan ge mig ut på stan. Jag ska se om jag hittar en väska till ett bra pris när min anda pajade totalt. Men jag har gått en vända och tittat och jag är inte imponerad av utbudet! Annars så ska jag se om jag hittar något vettigt, kan ju finnas något bra att ha? Möjligtvis något strålande fint att ha på nyårs kanske och sen så ska vi se hur det ser ut på REA fronten i sportbutikerna. Jag är främst ute efter sport-bhar, brukar som ens reas?

Jaja, jag kanske ångrar mig efter en kvart, det känns så i alla fall, hur ska jag orka slåss och stå i kö?! :S

Inga kommentarer: