När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, november 20, 2010

Nu kan jag internet handla också!

Jag vet att jag fortfarande inte skrivit någon om tävlingen men har inte känt mig sugen än, men dock så måste jag berätta lite för att kunna komma till själva grejen med detta inlägg. Jag hade ju självklart med mig min kamera när och då kamera väskan också. Sen efter Simons match så var den borta och dök inte upp någonstans då det var bara att inse att den var"stulen". Efter ett par minuter kom jag ju dessutom på att jag hade lagt ner mina kort där i också så dom var ju borta och då var dom bara att spärra.

Vilket jag gjorde, så då kan jag lova att jag kände mig alldeles av skuren från omvärlden när man inte har kontakt med "sina pengar". Sen visade det sig att det var några tävlande som råkat så med sig min väska av misstag och jag fick tillbaka allt ändå. Men korten var ju fortfarande spärrade.

I alla fall så nu har jag fått mina nya kort och så kom jag på att jag skulle koppla mitt nya visa till, verify by visa eller vad det nu heter vilket jag inte ens hade gjort med mitt gamla. Och det som jag tyckte var så roligt var att man då får skriva en hälsningsfras för att sedan skriva in sitt lösenord.

Men vadå hälsningsfras? Jag gillar köttbullar? Ska man komma på något smart så man ska komma ihåg vilket lösenord det är. Jag tycker det är lite svårt i alla fall för mig för jag känner som att det inte finns något att skriva som kan få mig att "komma på " vilket lösenord det är. Men då kan man ju i ställe skriva något annat trevligt som, "så du är ute och shoppar" eller "trevligt att spendera lite pengar" osv. Ni fattar. Haha kul tycker jag :P men jag ska inte skriva exakt vad jag skrev dock, men det går i samma stuk.

Inga kommentarer: