När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juni 12, 2010

Ja, vi flyttar.

Vi packar och packar och packar och ändå så kan vi som inte göra det klart. Dels för att jag ska vara kvar några veckor och sedan så ska vi ändå bo kvar nån dag till. Herre gud man måste ju kunna borsta tänderna och ta en dusch. Det hade varit enklare om vi bara skulle flytta allt idag och fara då spelar det som ingen roll hur man packar men nu är det inte så. Men nog ska vi väl lyckas tills på tisdag? Dåligt vore det väl annars? :P

Förhoppningsvis får vi kylen och frysen såld idag, det vore helt toppen! Då är det en sak mindre att bry sig om.

Nu sitter jag i alla fall här och pausar lite, jag känner att jag inte har så speciellt mycket mer att göra just nu. Nästa projekt som är kvar är att packa ihop TVn och allt det och det får väl bli ikväll, så då är det datorn som gäller. Men vi ska väl överleva?

Det är saker överallt här just nu, så kan man väl sammanfatta det hela.

Inga kommentarer: