När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, maj 22, 2010

Lördag lika med ledig!

Idag hade jag då bestämt mig för att eftersom att jag inte är helt i form och kan/vill träna så skulle jag sola i stället. Och visst gjorde jag det en stund men solen ville liksom inte komma fram helt. Kan ha och göra med att det har varit ett tunnare moln som har levat över himlen och ja, inte tillät solen att komma fram helt. Men man kan väl inte få allt här i världen?

Så ja, vad har jag gjort riktigt då, jo jag har köpt massa glass bland annat men jag köpte också blommor idag som var fina tycker jag men själva grejen var att jag skulle få fota dom sen. Även fast vi har saker att göra idag så har jag en hel dag ledigt imorgon och som vanligt så är alla affärer stängda här då så då måste man ju självklart köpa de i dag. Men jag kunde ändå inte hålla mig så det blev att fota lite idag redan. Så jag bjuder på en bild här.

Jag blir bara mer och mer nöjd med mina bilder, vilket gör att jag bara blir gladare och gladare! :D Men att jag nu har börjat fota massa mer gör också att jag måste redigera en hel del mer men ja, det tar väl ett litet tag att vänja sig bara.


Ikväll blir det våran officiella utflyttningsfest som vi slår ihop med Malin och Henrik som flyttar hem redan om en vecka. Så jag hoppas det blir en kul kväll i alla fall :)

Inga kommentarer: