När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, januari 01, 2010

Nyårskvällen.

Jag hade kul igår, riktigt trevligt faktiskt och jag han med att träffa en del av alla goa och glada här hemifrån dock så lyste några med sin frånvaro vilket jag tycker var tråkigt men alla kan ju inte alltid vara på samma ställe hela tiden och så är det bara.

Johannes han är bäst i världen som ställer upp med att välkomna alla till nyårsfirande för ja vad var det 4 året i rad? Och sedan att han denna gång var den som stod för maten (eftersom att Simon är kvar i Oslo) och lamm blev det inte utan ren, som han dessutom själv skjutit. Gott var det tillsammans med potatisgratäng, otroligt gott och sedan så stod jag för efterrätten som vi hade i överflöd men det ska vara mycket av det goda!

Där vid middagstid visste jag inte hur jag skulle lyckas hålla mig vaken till 12 men i slutändan var det inget problem med alla trevliga människor. Tyvärr måste jag väl säga, så fick jag känna mig lite gammal när det kom ett gäng med yngre tjejer och killar. Det är inte min stil längre, så som man "var förr". Men alla växer väl upp någon gång? Ambulansen fick titta förbi en sväng också men inget allvarligt mer än ett knä ur led när det var någon som diggade stenhårt på dansgolvet.

Självklart inte glömde vi raketerna utan det var kul att så se det smälla. Upp med lite färg på himlen, tyvärr där så skrämde Lars livet ur oss med att halka när han "sprang" från den tända raketen men bra gick det ändå.

Tack för en riktigt mysig kväll, synd bara att Simon inte var med! Puss

Inga kommentarer: