När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, november 26, 2009

Efterlysning.

Jag efterlyser min Photoshopbok CS2. Den är helt bortsprungen och Simon är rätt så säker på att jag tog den med till Sverige över sommaren vilket jag måste erkänna att jag inte helt och hållet kom ihåg om jag gjorde eller inte.

Johannes kommer idag och det var där vi spenderade mest tid men där verkar den inte ha dykt upp så mamma (eller någon annan) om du har sett den säg till. Jag saknar den verkligen och som vanligt när man inte vet var en sak är behöver man den som mest. Nämen jag tycker att jag har varit riktigt tålmodig nu när jag faktiskt har sökt efter den i över några månader och inte hittat den. Så jag hoppas att den dyker upp, jag kanske har glömt den i husvagnen. Går det kolla mamma?

Det vore så onödigt att måsta köpa en ny, men samtidigt är det kanske en pik att jag ska uppdatera? Kanske rent av uppdatera programmet och boken. Vi får se, jag kommer ju en på ett tag så jag får leta då om inte annat.

Nu ska jag iväg på jobb. Ses.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan vännen
Jag har inte sett boken. Husvagnen
har vi ställt bort, så den kommer vi inte åt.Jag såg den inte när jag plockade ur den. Jag har fixat så att det kommer ett nytt papper.
Kram