När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, september 11, 2009

ÄNTLIGEN helg!

Nu är det helg, wiiiho men jag är ändå lika trött som alltid. Jag skulle gärna sova just nu men det känns lite för tidigt. Idag blev det inte heller någon tidning när det väl gäller så glömde jag faktiskt helt bort att köpa den när jag kom hem. Jag tror att det har att göra med att jag bara hade min bok i tankarna som jag just läst ut. Det var som bara så spännande på slutet att jag inte kunde tänka på att läsa något annat.

I alla fall så har vi ätit plättar idag, onyttigt igen jag vet men ändå så än så länge denna veckan har jag BARA ätit onyttigt 2 gånger. Glass i onsdags för att det var så snuskigt fint väder så vi satt ute i solen och sen då plättar idag. Det är helt ok om man jämför med att gå från att ha ätit onyttigt 2 veckor i sträck.

Ja ja, jag har egentligen inget vettigt att säga, eller jag har fått upp intresset lite för photoshop igen, det har varit lite torka där. Nu ska jag bara hitta på skojiga saker att göra. Här är vad våran övningsuppgift var. En banan i apelsinkläder, vad tycks?

Inga kommentarer: