När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, augusti 24, 2009

Sov inte så bra i natt.

Just nu är det så mycket som snurrar runt för mig. Jag ska på arbetsintervju men nu kan jag inte när det var tänkt så jag måste byta dag och så vet jag ju inte vad dom kommer att säga, men det borde väl inte vara något problem? Sen så kommer vi få 2 st inneboende här i en vecka eller kanske 2. Hur ska det gå? Det finns ju knappt plats för jag och Simon här känns det som, fasen vad vi har grejer alltså. Sen så längtar jag så innerligt, längtar längtar längtar. Jag hoppas den kommer snart.

Tankarna bara snurrade och jag var som inte alls trött där efter kl 10 och vid 12 så vad jag väl fortfarande inte direkt trött. Nog har jag sovit till slut men om jag inte visste att jag hade gjort det hade jag kunnat tror att jag hade varit vaken hela natten för det kändes som att jag låg vaken i en evighet.

Nu snart ska jag börja röra mig mot jobbet. Hoppas det blir en bra dag idag.

Inga kommentarer: