När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, augusti 26, 2009

Elin! :D

Wiie, jag sitter och pratar med Elin som just nu är i USA. Så jäkla skoj att få höra från henne! Nu äter jag frukost och sedan blir det så att jag ska fixa till mig och då börja bli nervös inför intervjun. Men tekniskt sett så har jag inte varit på en intervju tidigare och inte fått jobbet så. Det är väl bra statistik

Nu håller jag bara tummarna för att det är ett "bra" jobb som ger ganskabra betalt och så, jag måste ju erkänna att jag vill ju gärna ha lite mer än vad jag tjänar just nu så. Sen så är jag helt inställd på att jobbet ska bli mitt. Fast sen kan det ju hända att jag ändrar mig när jag har varit på intervjun och fått höra mer om jobbet som tex arbetstider och lön osv.

Jaja, positiva tankar nu, det här kirrar jag! Bara man är sig själv.

Over and out, jag återkommer efter jobbet.

Inga kommentarer: