När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, juli 29, 2009

Trådsmal är inte snyggt!

Nu sitter jag här ovanligt tidigt för att vara mig på semestern men det var för att jag skulle hinna duscha och packa ihop lite grejer och äta frukost innan jag och Simon måste köra till Bureå. Sedan åker vi med mamma och pappa till Fromheden för 2 dagar och ska träffa lite släkt och leka och tävla.

Men en sak som jag tänker på nu när jag döar här är att jag vill hitta en bild på en människa som har en snygg kropp, en kropp som ska motivera mig till att träna. Och nu har jag googlat på en massa kändisar för att se egentligen hur deras kropp ser ut och seriöst så tycker jag inte direkt att dom är snygga någonstans!

Seriöst, vad finns det för kändis med en snygg kropp? Enligt mig ska man inte vara för smal gärna se lite större ut men att ha muskler på kroppen så en lagom tränad kropp, inte som jag såg att Mel B såg ut för någon vecka sedan i Klick! Men sådär lagom slank och tränad.

Vilken kändisär det? Alla är ju bara smala, sällan ser dom faktiskt tränade ut, bara trådsmala för att dom typ bantar.

Vad säger ni?

Inga kommentarer: