När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, maj 31, 2009

Några bilder bara.

Nu blev jag helt enkelt bara sugen på att bjuda på lite bilder.
Det här är en bild som är tagen ganska sen en lördagskväll från våran balkong över gården här nedanför. Tyckte bara att den var fin och att det kan vara kul att se. Nu är det kanske inte så lätt för er ändå att se hur det ser ut riktigt men ändå.
Den här bilden har jag lagt upp en gång tidigare och det är en bild på ett träd som ni kanske kan se. Denna bild photoshopade jag ytterst snabbt med att bara egentligen förminska den. Men sedan igår eller så var det då hade jag bara tråkigt och lekte runt lite med denna bild och fick detta resultatet.
Nu ska ni först veta att kvalitén på denna bilden inte är så bra därför att jag använde inte den stora orginalbilden när jag photoshopade utan jag tog den redan förminsakde jpg bilden och det gör att det blir dålig kvalla men ändå. Jag ska ju egentligen inte ha den till nåt. Så, så blev efterbilden i alla fall.

Inga kommentarer: