När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, april 01, 2009

Geilo över en helg.

Oj så duktigt jag blev nu. Jag ska bjuda på lite bilder från helgen och tro inte att det är några viktiga saker på dom utan mest bara landskapsbilder för att visa var jag höll hus. Tog inte ens en enda bild på Maria eller de andra hon bor och jobbar med, det är ju lite dåligt, visst?

Jag var alltså och hälsade på Maria i helgen som för tillfället bor och jobbar i Geilo. Det är en skidort och hon jobbar uppe på toppen i ett kafé. Tack för att jag fick komma och hälsa på! :)

Så här såg min bussresa ut, mer eller mindre hela vägen förutom i Oslo då det var hus.
Här hade motsatta sida sol på morgonkvisten, men inte vi inte!
Vi fick sol tillslut och då var det mycket!
Oops, jag blev visst sne, men jag är glad. Så såg Linda ut när hon satt i solen och åkte upp i liften.
Det här är alltså jag.
Här har vi då backarna, inte alla men dom där till vänster, det var dom jag höll mig till. Jag var säkerheten själv och tänkte inte under några omständigheter komma ner och ha ramlat. Vilket jag ej heller gjorde.
Det här var vad Maria bla hade att erbjuda, jag tog med mobilen som mått så ni ska förstå hur gigantiskt god den var! För övrigt så var maten grym.
Här åker vi åt fel håll i liften. Det gör Maria varje dag hon ska hem från jobbet. Det var ungefär det läskigaste jag har gjort i mitt liv.
Detta var ett högt berg tydligen, som man såg bra från Toppen kafe:et där Maria jobbade. Tydligen lika högt som Kebenekajse.

1 kommentar:

Anna-Sara sa...

vad härligt det där såg ut =)