När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, februari 22, 2009

Lite smått och gott.

Jag lovade ju bilder på godiset så här kommer dom men nu är det bara bilder på mitt godis och så har jag ätit lite så det borde vara just och pass ett drygt kilo. Sweet, men nu är det slut... Godis är gott!

I morse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret utöver balkongen så var det detta jag såg, alltså ingenting! Det var inte lite typ snörök dimma vill jag lova, men nu såhär 5 timmar senare så ser allting klart och fint ut. Det är fortfarande vinter här i Oslo också, jag vill liksom att det ska avta lite. Eller först ska jag göra klart min snögrotta på jobbet, sen kan snön få försvinna.

Tidigare så gav jag ju ett skönhets tips också, om vitamineran. Jag har nu tagit en bild på mina naglar, så som dom ser ut när alla har gått av och är jätte skabbigt fula. Nu ska jag börja från "början" liksom, idag ska jag ta och börja käka vitaminerna så ska ni får se resultat om en vecka eller 2. I alla fall så ser det ut så här nu när jag börjar. Ps. jag vet att mina händer ser helt cp ut där :P Ds.

Inga kommentarer: